Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα θα ενημερώνεστε με e-mail ή τηλεφωνικώς για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Αν συμφωνείτε για το νέο χρόνο παράδοσης θα πρέπει να μας ενημερώνετε με e-mail ή fax ότι είστε ενήμερος και επιθυμείτε η παραγγελία σας να παραμείνει ενεργή. Σε περίπτωση που οι νέοι όροι εκτέλεσης της παραγγελίας δεν σας ικανοποιούν η παραγγελία σας θα ακυρώνεται.
Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπ' αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :
Σε περίπτωση που, επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε επειδή δεν είστε ευχαριστημένοι ή δεν σας ικανοποιούν πλήρως, έχετε δικαίωμα να το κάνετε εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που τα παραλάβατε, χωρίς να έχει αποσφραγιστεί η συσκευασία τους και να συνοδεύονται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο πώλησης. Στη αυτή τη περίπτωση θα επιβαρυνθείτε μόνο με το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Η εταιρία δεν ευθύνεται για ζημίες που ενδεχομένως να προκύψουν στα προϊόντα κατά την διαδικασία επιστροφής τους. Αμέσως μετά την παραλαβή των προϊόντων προς επιστροφή και αφού βεβαιωθεί ότι η συσκευασία τους βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και ότι το προϊόν έχει πωληθεί από την εταιρεία μας, θα επικοινωνήσει μαζί σας εκπρόσωπος του www.in-gouria.gr ώστε να συνεννοηθείτε τον τρόπο που επιθυμείτε, για να σας επιστραφούν τα χρήματα. Η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί το πολύ μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε προϊόντα τα οποία παρουσίασαν πρόβλημα στη λειτουργία τους και καλύπτονται από εγγύηση από το www.in-gouria.gr , τότε επιστρέφεται το προϊόν και το τμήμα υποστήριξης τουwww.in-gouria.gr θα επικοινωνήσει μαζί σας και θα σας ενημερώσει, σχετικά με την πορεία επισκευής του συγκεκριμένου προϊόντος ή και την αντικατάσταση του – αν αυτό δεν επισκευάζεται. Τα ανωτέρω δεν ισχύουν στην περίπτωση που το προβληματικό προϊόν καλύπτεται από εγγύηση απευθείας από τον κατασκευαστή ή αντιπρόσωπο του. Σε κάθε περίπτωση πριν από την επιστροφή προϊόντων για οποιοδήποτε λόγο, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Στις τιμές που αναγράφονται περιλαμβάνεται Φ.Π.Α (23%).